Åbent hus i Ringsted Roklub

Lørdag d. 21. april kl. 14.00 inviterer Ringsted Roklub til åbent hus og en gratis prøvetur på Haraldsted sø. På dagen kan du høre mere om Ringsted Roklubs mange aktiviteter for voksne. Der vil ligeledes blive orienteret om medlemskab og forårets instruktionsforløb for voksne i robåd og kajak.
Mød op i Ringsted Roklub ved Haraldsted sø. Adressen er Ejlstrupvej 160 (ved dæmningen). Vi sørger for kajakker, robåde og redningsveste, så du skal blot medbringe sportstøj og skiftetøj.
Som medlem af Ringsted Roklub vil du få mulighed for masser af motion på vandet (og i klubbens træningslokale), opleve naturen på en ny måde, deltage i ture og stævner samt deltage i et hyggeligt klubliv.

Danmarks OL landshold i roning træner i kommende weekend på Haraldsted sø!!

Vil du se Guldfireren, Dame dobbeltsculleren eller nogle af alle de andre både ro, så er det i Ringsted Roklub du har chancen. Efter Åbent Hus kl. 14 – 16 tager landsholdet over.