Åbent hus i Ringsted Roklub

Tirsdag d. 16. august kl. 18.00 åbner Ringsted Roklub atter for interesserede og inviterer til åbent hus og en gratis prøvetur på Haraldsted sø. Samtidig vil man på dagen kunne høre mere om Ringsted Roklubs mange aktiviteter for børn, unge og voksne. Der vil ligeledes blive orienteret om medlemskab og efterårets instruktionsforløb i såvel robåde og kajakker.

Arrangementet finder sted ved roklubbens klubhus, der ligger på Ejlstrupvej 160, ned til Haraldsted sø ved dæmningen, og man skal på dagen blot medbringe sportstøj og skiftetøj.Som medlem af Ringsted Roklub er der mulighed for at få masser af motion på vandet (og i klubbens træningslokale), opleve naturen på en ny måde, deltage i ture og stævner, lære andre med rointeresse at kende og deltage i et hyggeligt klubliv.