Begynderkursus i kajak for børn og unge d. 15/5

Vil du vide mere om Ringsted Roklubs kajakaktiviteter for børn og unge, er du og dine forældre meget velkommen til klubbens næste åbent-hus arrangement, der afholdes tirsdag d. 10. maj 2011 kl. 18.00. Åbent-hus arrangementet er gratis, og der vil også være mulighed for at komme en lille tur på vandet, hvis vejret er godt. Herefter holder vi et begynderkursus i kajak for nye børn og unge søndag d. 15. maj kl. 10-15. Efter kurset har vi fast ungdomstræning alle mandage og onsdage kl. 18-20.

Tilmelding til begynderkurset skal ske ved at klikke på linket her senest d. 11/5 2011. Du skal her kunne svømme 350 meter, hvis du er under 12 år og 600 meter, hvis du er ældre. Samtidig må du ikke lide af sygdomme, hvor du kan risikere at besvime.

På begynderkurset lærer du bl.a. grundlæggende roteknik, styring af kajakken og forskellige sikkerhedsøvelser.
Kajak, pagaj og svømmevest stiller vi til rådighed.

Betalingen for begynderkurset på 300 kr. skal ske til klubbens konto:
Nordea Bank: 2520-2551318683. Mærkes “Ungdomskursus 15/5 + dit navn”. Yderligere info om roklubbens kajakaktiviteter for børn og unge kan fås på tlf. 42 42 41 80 (aften).

Vi glæder os til at se dig på Haraldsted sø!

Læs også om aktiviteterne i RRK i klubbens ungdomsfolder her