Det er koldt, men ro-sæsonen nærmer sig dog.

Hej Alle
Det er rigtig koldt, men foråret nærmer sig og om lidt starter næste ro-sæsonen. Kajakudvalget med Klaus og Mette Z. som som tur-drivkraft har lagt en ambtiøs sommerplan med masser af ture til inspiration. Så check lige arrangementer ud og sæt lidt krydser i din kalender. Læg også mærke til at mange af turene er lige velegnede til kajak som til ro-både. Her er for eksempel det første arrangement:

SUSÅ-tur.

Hvornår: Fredag, 10. maj 2013
Hvor: Susåen (kort)
Beskrivelse: SUSÅ-tur 10 Maj 2013
Arrangør: Klaus Bo Petersen & Mette Zethner.
Turbeskrivelse: Kommer senere.
Kontakt:
Tilmelding til: Mette Zethner: Mail: hesk.meze@gmail.com
Turleder: Klaus Bo Petersen: Tlf: 2227 8809. Mail: kbpetersen@live.dk
Datoer:
Tilmelding for samkørsel og lån af klubkajak senest: Torsdag d. 2 Maj.
Tilmelding for deltagelse senest: Torsdag d. 9 Maj. Start: Nærmere information senere.
Slut: Nærmere information senere.
Pris: Man skal have nummerplade til Susåen eller købe en. Undersøg om klubben har ekstra nummerplader til rådighed. Nummerplader kan købes/Bestilles hos: Kongskilde Friluftsgård: 5784 9277.

Jeg håber I vil tage vel imod initiativet og støtte Klaus og Mette så vi får en god rosæson med masser af kvalitetstid og oplevelser.
Venlig hilsen Torben Svendsen
Kajakudvalget