Få en gratis rotur på Haraldsted sø

roklub-15-juni-2009-001Tirsdag d. 17. august kl. 18.00 åbner Ringsted Roklub dørene for alle ro- og kajakinteresserede og inviterer til en gratis prøvetur i inriggere eller kajakker på Haraldsted sø.  Samtidig vil man på dagen kunne høre mere om klubbens mange aktiviteter og roskoler.

Roning og kajak er sportsgrene, hvor alle kan være med, og åbent-hus arrangementet henvender sig derfor bredt til alle interesserede. Både børn fra 10 år, voksne og ældre i alle aldre er derfor velkomne til at få en prøvetur på søen med klubbens instruktører i de forskellige bådtyper.

Det eneste krav for at deltage i arrangementet er, at man har gode svømmefærdigheder. Til robådene er kravet 300 meter, og til kajakkerne skal man kunne svømme 350 meter, hvis man er under 12 år og 600 meter, hvis man er ældre.

img_0175– Roning og kajak giver virkelig god træning og masser af naturoplevelser. Derfor inviterer vi alle interesserede til at prøve selv på Haraldsted sø, lyder det fra klubben.

Arrangementet  finder sted ved roklubbens klubhus, der ligger på Ejlstrupvej 160 ned til Haraldsted sø ved dæmningen. Man skal på dagen medbringe sportstøj og et sæt skiftetøj for at kunne være med i robådene eller kajakkerne.

Man skal tilmelde sig åbent-hus arrangementet i Ringsted Roklub på forhånd via dette link.  Vel mødt!