Førstehjælps kursus

Førstehjælps kursus d. 24 maj 2014

Arrangør: Søren Egesberg & Klaus Bo Petersen

Kursus beskrivelse:

Søren Egesberg kommer og afholder førstehjælps kursus for interesseret i klubben fra klokken 0900 til klokken 1800

Ved afslutningen af kursus vil der blive udleveret diplom fra Dansk Førstehjælps Råd

Søren Egesberg har en baggrund som overkonstabel af 1. grad i forsvaret. I forsvaret har Søren, blandt andet, været gruppeføre og sanitetmand.

Efter forsvaret blev Søren uddannet som pædagog, hvor han blandt andet har arbejdet med børn og unge på en efterskole.

I fritiden er Søren oversergent i hjemmeværnet, hvor han også underviser, blandt andet, i førstehjælp

Kontakt:

Tilmelding til: Klaus Bo Petersen

Mail: kbpetersen@live.dk

Sidste tilmelding: 20 maj. Der er 16 pladser, så det er de kommende instruktør der har første ret (ca. 6 pladser). Derefter er det efter “først til mølle” princippet (ca. 10 pladser)

Start: Vi mødes i klubben klokken 0845

Pris: Klubben betaler kurset

Der bliver sat et opslag op i klubben, samt en deltagerliste