Hjælpetrænere til kajak og vintertræning søges !

Der er god tilgang af ungdomsroere i RRK og et stigende aktivitetsniveau i klubben, så derfor søger vi ekstra trænere og hjælpetrænere til kommende aktiviteter.

Som ny hjælpetræner vil du indgå i trænerteamet sammen med Anne-Birte, Christian og Jan.

Hvem er du?

Du kan f.eks. være 15-18 år og gerne vil være hjælpetræner for nye roere, eller måske er du forælder/klubmedlem, som gerne vil give en hånd med ved instruktionen af nye børn og unge. Opgaverne vil blive tilpasset dine erfaringer.

Vi søger dig med følgende baggrund:

– Du er frigivet til roning i turkajakker i RRK
– Du har lyst til at undervise i turkajak/kapkajak og organisere aktiviteter
– Du er interesseret i at lære mere om kajakroning (motion eller kaproning)

Eller:

– Du har en baggrund indenfor styrketræning eller løbetræning
– Erfaring med romaskiner

Følgende trænere søges:

a) Hjælpetræner i kajak, turnusordning ca. 2 gange pr. måned (frem til medio oktober)
b) Hjælpetræner i kajak, turnusordning 1 gang pr. uge (frem til medio oktober)
c) Instruktør eller hjælper til cirkeltræning, styrketræning eller løbetræning 1 gang pr. uge (oktober – maj) evt. i turnusordning
d) Instruktør til Concept 2 -romaskiner 1 gang pr. uge (oktober – maj) evt. i turnusordning

Vi tilbyder dig:

Træneruddannelsesforløb og mulighed for betalte kurser
Personlig udvikling
En masse sjove oplevelser

Er du interesseret i at høre mere om nogle af trænerfunktionerne så kontakt Jan på tlf. 42 42 41 80.