Indbydelse til Tryggevælde Å løb 2011

Kajaktrim på 11 eller 14 km: Søndag den 1 maj 2011

Køge Kano og Kajak Klub inviterer til et hyggeligt trimløb på Tryggevælde Å. Det er et klubløb for medlemmer, der er frigivet som roer i egen klub. Børn/unge kan deltage med voksne ledsagere. Startstedet er Tingbroen, Ammerup nord for Hårlev kl. 10.00. Alt efter lyst, vind og vejr kan man stoppe efter 11 km ved slusen inden Køge Bugt, eller efter de 14 km ved klubhuset på Søndre Mole i Køge.
Ambitionerne er meget forskellige. Det rolige vand på åen gør løbet til et godt sted for kap- og turbåde, men der er også mange der nyder turen i en havkajak. På dagen for løbet vil det blive besluttet om det blæser for meget til at gennemføre de sidste 3 km på bugten.

Det er gratis at deltage, og man kan melde sig til på selv startdagen. For at vide hvor mange kajakker der skal være plads til på traileren, laver vi fælles til tilmelding for ungdom og voksne, som skal ske til ungdomskajak@gmail.com v/Jan Christensen senest 8 dage i forvejen. Der er fælles afgang fra klubhuset, og deltagere får besked om mødetidspunkt.

Efter løbet er der mulighed for kaffe og kage i Køge Kano og Kajak Klubs klubhus til rimelig penge.