Kajakaktiviteter for børn og unge

Som ungdomsmedlem i Ringsted Roklub får du mange fordele:

Du får nye venner !

Du oplever naturen på en ny måde!

Du får masser af motion og sjove oplevelser!

I ungdomsafdelingen er der masser af spændende aktiviteter både om sommeren og om  vinteren.

Om sommeren kan du f.eks.:

Lære at ro kajak (tur-, kap-, polo-  eller havkajak)

Træne og ro flere gange om ugen på Haraldsted sø

Være med til grillaftener ved klubhuset

Tage med på ture til andre klubber

Tage med til stævner rundt omkring i Danmark, hvis du har lyst.

Om vinteren kan du f.eks. være med til:

Svømning

Styrketræning

Konditionstræning

Som medlem kan du låne både kajakker, pagaj og svømmevest i klubben.  Du starter altid i stabile kajakker, og det er ikke svært at lære at ro kajak.

Vil du være medlem af Ringsted Roklub skal du først tilmelde dig og med på klubbens kajakskole.  Derudover skal du kunne svømme mindst 600 meter og må ikke lide af sygdomme, hvor du kan risikere at besvime.

Vil du være medlem af Ringsted Roklubs kajakafdeling kan du ro kajak mandage og onsdage kl. 18.30 – 20.30 frem til standerstrygningen i oktober.

Er du mellem 10 og 18 år og vil vide mere om hvordan du kommer på et begynderkursus, så kontakt trænerne  Jan Christensen, tlf. 42 42 41 80 og Christian Amdisen, tlf. 61 78 05 42.

Vi ses i klubben!