Kajakkursus for nye børn og unge d. 29/5

rrkbilleder2

Lyder det som noget for dig at komme i gang med at ro kajak ?

Nu er det tid for tilmelding til årets første kajakkursus for børn og unge, der afholdes i Ringsted Roklub d. 29/5 2010 kl. 10 – 16.

Er du ikke medlem af Ringsted Roklub, så er kurset her noget for dig.

Gennem leg og øvelser underviser vi i alle de grundlæggende færdigheder i at ro kajak for børn og unge. Der kræves ingen forudgående kajakkendskab.

Du lærer ind- og udstigning, og får en introduktion af forskellige ro- og redningsteknikker. Hertil kommer undervisning i selvredning og makkerredninger og masser af sjove kajaklege med turkajakker, børnekajakker og polokajakker. Nødvendigt udstyr stilles til rådighed.

Du kan læse mere om kajakkurset og også tilmelde dig her:

Kurset henvender sig til børn og unge mellem 10 og 18 år og koster 300 kr.

Der er kun 10 pladser på kurset i alt, så derfor vil hurtig tilmelding være en fordel.

Har du spørgsmål om kurset, kan du ringe til Jan Christensen, tlf. 42 42 41 80.

Efter kurset kan du starte på klubbens børne- og ungdomshold, der ror mandage og onsdage kl. 18-20.