Skaf penge til klubben når du tanker

Få et OK benzinkort og skaf penge til Ringsted Ro- og Kajakklub

Ringsted Roklub har indgået en sponsoraftale med det danske benzinselskab OK benzin. OK
Aftalen indebærer kort og godt, at hvis du opretter et OK benzin kort via klubben, så tilfalder der RRK  5 øre for hver liter benzin eller diesel, der tankes på dit kort i fremtiden.

Sponsoraftalen kommer dig og klubben til gode ved at det indsamlede beløb benyttes til indkøb af nyt udstyr eller igangsætning af nye aktiviteter i Ringsted Roklub. Mange klubber i Danmark får mellem 10.000 kr. og 30.000 kr. på en OK-benzinaftale om året.

Du tanker altid billigt til standerprisen. Du betaler din benzin samlet en gang om måneden enten via PBS betaling eller på et tilsendt girokort fra OK benzin. Med et OK-benzinkort binder du dig ikke til noget køb. OK kortet kan benyttes på alle OK-stationerne i Danmark. Desuden kan kortet anvendes til betaling af broafgiften på Storebæltsbroen og øresundsbroen og til betalingen i lufthavnsparkeringen i Kastrup, Billund og Århus. Du kan tillige bruge kortet i Sverige på alle bemandede OK-Q8 stationer og i Norge hos Esso.
I Danmark kan du tanke mere end 650 forskellige steder hos OK benzin. Uanset hvor i Danmark du tanker på en OK station, så støtter du Ringsted Roklub. Det kan blive til et pænt tilskud til RKK, hvis mange medlemmer, venner, familie bakker op og tegner et benzinkort.

Du kan finde en OK-folder med information om benzinkortet og en bestillingsseddel i klubhuset. Du kan også læse mere om mulighederne med et OK benzinkort på www.ok.dk. Ønsker du et OK kort, så kan det bestilles fra kuponen i brochuren eller her

Allervigtigst er det ved bestilling over internettet, at man i feltet SPONSORNUMMER i formularen indtaster klubbens sponsornummer, der er 56 00 69.

Har du allerede et OK benzinkort i forvejen kan dette også tilknyttes Ringsted Ro- og Kajakklubs nye sponsoraftale ved blot at ringe til OK benzin på tlf. 7010 2033 og oplyse sponsornummeret 56 00 69 og dit kortnummer. Vi håber, at du vil være med til at støtte RRK gennem denne sponsoraftale!

Ringsted Ro- og Kajakklub