Lalandia-tur og træning i Maribo

I weekenden d. 3. – 4. oktober arrangerer Ringsted Roklub en weekendtur for alle ungdomsroere med masser af sjove aktiviteter på programmet.

Lørdag er vi i Lalandia Aquadome i Rødby, og vi slutter dagen af i Maribo Kajakklub med spisning. Søndag står den så på træning på Maribo sø i kajak eller andre aktiviteter til lands, hvis vejret ikke er med os.

Mødetid: Lørdag d. 3/10 kl. 8 i roklubben. Hjemkomst søndag d. 4/10 kl. ca. 18. Du må gerne medbringe lektier, da der vil blive afsat tid hertil.

Medbring: Svømmetøj, madpakke til lørdag middag, varmt rotøj, træningstøj, skiftetøj, løbetøj og løbesko, sovepose, luftmadras m.v.

Pris for turen (inkl. entré til Lalandia , transport til Rødby og retur og forplejning) 350 kr., der betales ved afgangen.

Om søndagen besøger vi en af Danmarks bedste kajakklubber og træner i kajak på Maribo sø sammen med nogen af Maribos ungdomsroere.

Ledere på turen er Anne-Birte, Jan og Christian. Er der forældre, der vil med på turen, er de meget velkomne, ligesom vi også får brug for hjælp til kørsel.

Adresse: Maribo Kajakklub, Refshalevej 52, 4930 Maribo. Man kan godt deltage søndag alene, hvis man selv kan transportere sig til Maribo. Tilmelding til denne tur skal ske senest d. 26/9 til Jan eller Christian på mail eller ved træningen.