Lidt information og et par efterlysninger

Bestyrelsesmøde
Den 16 August afholdt bestyrelsen møde. Referat kan findes under: klubinformation/Referater. Blandt emnerne er pladsadministration, hjælp til arbejdet i klubben og hjælp til tilbygning.

Opbevaring af private både og kajakker
Der er vedtaget et sæt regler for opbevaring af private kajakker og både. Niels Ellekær og og Lars Pedersen er pladsadministratorer og bør kontaktes hvis man her en privat båd eller kajak liggende. Pladsafgift vil først starte næste kalenderår. Så får vi også tid til at få numre på pladser og rette de sidste småting til.

Efterlysning vedrørende tilbygning
Byggeudvalget vil meget styrkes med en som har lidt kendskab til bygninger og som kan have lyst til at arbejde med i byggeudvalget samt øse lidt ud af sin viden. Byggeudvalget består p.t. af Claus Solmer (Udvalgsformand), Jørn Ekblom samt Torben Svendsen. Man kan kontakte Torben Svendsen 2652 7024 eller Claus Solmer hvis man vil stille op.

Efterlysning vedrørende småopgaver i og omkring klubben
Vi efterlyser hjælp til små opgaver som: Bådetrailer, græsslåning, gas e.t.c. Man kan kontakte Jørn eller udvalgene hvis man lige brænder for noget og gerne vil støtte op om klubben. Hvis man lægger mærke til det, er der allerede kommet rigtig flot styr på hæk og buske på området. Morten (Kirketjener!!) har stået for det. Vi vil også oprette en To-do liste på hjemmesiden med ad hoc opgaver. Hvis man kunne have lyst til at stå for den, må man også meget gerne melde sig til Jørn.

Vinteraktiviteter: (Ak ja – den nærmer sig!).
I Bestyrelsen og Motionskajakudvalget har vi talt lidt om vinteraktiviteter. Vi vil gerne have 1 aktivitet om måneden i vinterhalvåret hvis det er muligt at samle nok interesserede. P.t. er der foreslået emner som: Vinterbade ved Mette Zethner, Kuldekursus ved Niels Ellekær, Svømmehal med kajak og rul ved Klaus Bo Petersen, Kort, kompas og navigation ved Klaus Bo Petersen. Så støt op om projekterne og giv lyd hvis I vil hjælpe eller deltage. Yderligere emner er meget velkomne. Byd bare ind. Whiskysmagning og julestue er for eksempel også nævnt!!!

Et Vinteraktivitetsudvalg er klart en mulighed. Hygge- og sammenkomst er meget velkomment i klubben. Så hvis der er nogle som vil stå for at arrangere og koordinere lidt i et udvalg, hører bestyrelsen gerne fra jer.

Ungdommen løber
Ungdommen vil løbe hver Søndag formiddag i vinterhalvåret for at holde formen og kontakten ved lige. Ruten bliver på beskedne 3, 4 til 5 kilometer og alle, inklusive voksne, er meget velkomne. Hold øje med hjemmesiden. Jørn kan kontaktes hvis man vil løbe med ungdommen.

Ringstednatten fredag d. 31 August
Vi mangler frivillige til at hjælpe på pladsen. Kontakt Jørn hvis I vil hjælpe med at bringe både og kajakker til torvs, sætte pavillon op og snakke varmt for vores klub. Al hjælp er meget velkommen.

Fælles arbejdsdag
Bestyrelsen vil komme med en dato for en arbejdsdag i klubben med vedligehold, oprydning og alt det som vi ikke har tid til i ro-sæsonen. Der kommer nærmere information senere. Måske slutter vi med fælles grill igen…..

Mange hilsener og vi ses på vandet.
Torben Svendsen