Sommersjov på Haraldsted sø

En polokajak giver dig mulighed for mange udfordringer!

Er du 10 – 16 år og vild med idræt på vandet?  Så har Ringsted Roklub et godt tilbud i sommerferien.

Her kan du prøve roning eller kajak på Haraldsted sø, og få masser af sjov motion, nye venner og oplevelser på vandet.

Udfordringerne til kajak og roning vil variere fra dag til dag afhængig af vejret. Udover oplevelserne på vandet vil der også blive tilbudt aktiviteter i klubbens træningsrum og andre udendørs aktiviteter.

Ringsted Roklub har bl.a. polokajakker, børnekajakker og havkajakker, du kan prøve lørdag d. 26. juni fra kl. 10 – 15. Det koster 100 kr. at være med.

Roskole på Haraldsted sø

Kom og oplev ro-udfordringerne på Haraldsted sø samt det gode sammenhold, humør og det gode sommervejr.

Forudsætninger: Du skal være mellem 12 og 16 år og kunne svømme mindst 300 meter. Du må ikke lide af sygdomme, hvor du kan risikere at besvime. Sted: Ringsted Roklub, Ejlstrupvej 160, Ringsted. Datoer: 2/7, 3/7 og 4/7 2010. Tidspunkt: fra kl. 10 til 14 alle 3 dage. Pris: 150 kr.

Leder: Kurt Frederiksen. Tilmelding: Senest d. 19. juni til Kurt Frederiksen, E-mail kifkuf@mail.dk eller på telefon 57 61 39 63 eller 29 27 21 17.

Kajak på Haraldsted sø

Er du vild med idræt på vandet? Så har vi et godt tilbud til dig, der er mellem 10 og 16 år.
Kom og prøv at ro kajak på Haraldsted sø, og få masser af sjov motion, nye venner og naturoplevelser på vandet.

Forudsætninger: Du skal være mellem 10 og 16 år og skal kunne svømme mindst 350 meter, hvis du er under 12 år og 600 meter, hvis du er over 12 år. Du må ikke lide af sygdomme, hvor du kan risikere at besvime. Max. 15 deltagere pr. hold.

Datoer:  lørdag d. 26/6 2010. Tidspunkt: fra kl. 10 til 15. Pris: 100 kr. der medbringes.

Leder: Jan Christensen, telefon 42 42 41 80. Tilmelding: Senest d. 12. juni til Jan Christensen, E-mail: ungdomskajak@gmail.com

Man kan tilmelde sig sommerferieaktiviteterne i roklubben her: http://kajakskolen.blogspot.com/