Standerhejsning: Lørdag den 6/4 kl. 14.

Det er ikke til at tro det hvis man kigger ud af vinduet og ser den massive is der ligger på søen her sidst i marts, at ro-sæsonen er lige omkring hjørnet. Men som traditionen sig byder (dog med få historiske undtagelser) forsøger vi at starte sæsonen den første weekend i april, og sådan bliver det også i år.

Vi håber at kunne byde på en kajak-dåb, såfremt vi kan nå at få kajakken hjem inden hejsningen, ligesom vi forventer at kunne udlevere guld/sølvårer til den som har gjort sig fortjent til dem, men som ikke fik dem udleveret ved generalforsamlingen da de var forsinkede.

Klubben vil i den forbindelse gerne byde på kaffe og kage, men der er dog lige en lille udfordring: Vi mangler en eller flere ”kagebagere” som kan hjælpe med at bage kagen. Så hermed opfordres venlige sjæle til lige at sende formanden en mail på formand@ringstedroklub.dk , hvis du har mulighed for at lave kage. Det er vi rigtig mange som vil sætte pris på!

Vi håber naturligvis at vejret udvikler sig i noget mere forårsagtigt retning end hidtil i marts, så vi både kan åbne med en is-fri sø og gode temperaturer. Det en god ide at medbringe træningstøj hvis man vil en tur på vandet efter hejsningen – husk dog at man skal have vintertilladelse for at måtte gå ud. Vandet når under alle omstændigheder nok ikke at blive særlig varmt…

Vel mødt.