Standerhejsning og ny sæson igang

DSC_0066

I søndags havde klubben sædvanen tro standerhejsning, og fik dermed sat gang i årets sommersæson.

Den nye formand Martin Nielsen, stilede sig op på ølkassen og fortalte om nogle af de nye tiltag der allerede er gjort her i 2014, samt kom ind på nogle af de ture og arrangementer der allerede er planlagt for her 2014 – der kan bla. nævnes ungdomskajak træningslejr i påsken, fællestur for robåde og seniorkajak til Marstal. Skulle der være nogle der gerne vil støtte op om Fiskeklubbens afholdelse af Sankt Hans på vandet, som vi gerne nyder godt af  – er I meget velkomne til at kontakte Klaus Bo eller Helle fra bestyrelsen.

DSC_0056                                       DSC_0094

Formanden nævnte bla. nogle af de sponsorater klubben allerede har modtaget her i 2014:

Nyt komfur med ovn og ny opvaskemaskine fra PUNKT 1.

Rydning af store bunker kvas og grene fra roklubbens grund fra HAGLBJERGGÅRD.

Det flotte sponsorat fra TUBORGFONDET, der har gjort det muligt at indkøbe to nye turkajakker, der både kan sejle stærkt og har en god stabilitet. Hans Jacobsen fra TUBORGFONDET var med til Standerhejsningen og døbte de to både: FANTA og SQUASH.

DSC_0075        DSC_0101

To friske drenge fra ungdommen på vandet i de nye både. Der var også op til flere robåde på vandet efterfølgende bare for sådan lige at mærke skvulpet – og om vandet nu var de 9 grader som lovet.

Der var rigtig mange forbi, og alle kom en til kaffe og kage i klubhuset efterfølgende.

Bestyrelsen takker for en rigtig hyggelig standerhejsning, og vi glæder os til at arbejde videre i sæsonen.

DSC_0049