Susåtur for alle frigivne kajakroere. 16 Maj 2015.

Vi er godt nok meget tidligt på den, men så har man jo noget godt at se frem til gennem vinterens kulde, regn og tømte julekontoer.

Den efterhånden traditionsrige tur starter ved Vrangstrup. Vi ro af åens mange gamle og nye snoninger, læs “styretagsøvelse”,  ned til Tystrupsø. Videre ned over Bavlse sø og slutter i Skelby. Vi plejer at holde frokost ca ½km efter indsejling i Tystrup sø. Så det gør vi nok også denne gang.

Tilmelding: På tavle i klubben.

Start: Vi mødes friske i klubben kl. 0700. Her pakker vi kajakkerne på biler og eventuelt trailer. (Husk gode madpakker og tørt tøj i vandtæt indpakning.)

Slut: Vi forventer at være tilbage i klubben ved kl. 1800 tiden.

Klubben har nu (10/3-2015) anskaffet 10 nummerplader som fordeles efter “først til mølle”-princippet. Derefter er du selv ansvarlig for at købe/skaffe/organisere en nummer plade til Susåen.

Er der spørgsmål eller andet til turen, kan Torben Svendsen (Instruktør) kontaktes. (Kontaktinfo ligger på hjemmesiden).

Til lejlighed og inspiration er indsat et billed af den evigt friske og søde “søfrue” Ina, som altid er et stort aktiv at have med på en tur. (Tak i øvrigt for varm kakao, cappucine e.t.c. på turene) MVH Torben.

Kajak_tur_Svendborg_440