Susåtur for alle kajakroere. 13 April 2019. Start i klubben Kl. 08:00

Velkommen til ro-sæson 2019. Så er vi der igen!!

Vi åbner traditionen tro sæsonen 2019 kl. 08:00 med en tur på Susåen for alle frigivne kajakroere.

Hvis vejret tillader det – Starter den efterhånden traditionsrige tur ved Vrangstrup. (Ellers bliver det fra Skelby). Vi ro af åens mange gamle og nye snoninger (læs “styretag”)  ned til Tystrupsø og Bavelse sø (læs “støttetag). Turen slutter i Skelby. Vi plejer at holde frokost ca ½ km efter indsejling i Tystrup sø. Så det gør vi nok også denne gang. Husk varme drikke – mad – snacks – skiftetøj – god sladder etc. Det hæver hyggen og stemningen.

Tilmelding: På tavle i klubben. HUSK at der skal medbringes nummerplade for Susåen på turen.

Start: Vi mødes i klubben kl. 8:00 til pakning af trailer etc.

Slut: Vi forventer at være tilbage i klubben ved kl. 1800 tiden.

Klubben har anskaffet 10 nummerplader som fordeles efter “først til mølle”-princippet. Derefter er du selv ansvarlig for at købe/skaffe/organisere en nummer plade til Susåen.

Er der spørgsmål eller andet til turen, kan Torben Svendsen kontaktes på: Svendsens@mail.dk

Vi ses i klubben. Torben