Vær med til RRK´s familiedag ved Gyrstinge sø

gyrstingeRingsted Roklub inviterer dig og din familie til en hyggelig dag ved Gyrstinge sø med aktiviteter og grill fredag d. 3. september kl. 17 – 22.

Vi mødes hos familien Aldinger, der bor Søtoftevej 76 på en stor gård lige ned til søen.

Der vil være mulighed for en fælles tur på Gyrstinge sø i kajak fra kl. 17-18.30, hvorefter der hygges med udendørs spil og grill.  Skal man ikke med på vandet, kan man dukke op frem til kl. 18.30, hvor grillen står klar til brug.

Man medbringer selv eget kød og drikkelse samt derudover en lille ret eller salat til fællesbordet. På den måde kan vi smage en masse forskellige ting.

Der er også mulighed for at købe hvidvin, rose- eller rødvin til 100 kr. samt lækre hjemmelavede og grillede pølser for 15 kr./stk. Overskuddet fra salget går til RRK´s ungdomsaktiviteter.

Tilmeld dig til klubbens familiearrangement senest d. 1/9 på mail ungdomskajak@gmail.com med angivelse af antal deltagere.

Vil man en tur på vandet, skal vi også vide deltagernavnene her af hensyn til planlægningen af bådtransporten.

Alle medlemmer af RRK, forældre, søskende m.v. er meget velkomne ved Gyrstinge sø, og vi håber at se jer alle til en rigtig hyggelig aften.

Bliver vejret lidt dårligt holdes spisningen indendørs.