Vinteraktiviteter.

Hej Alle medlemmer

Vi har nu fået tider i svømmehallen, de bliver alle om lørdagen fra kl. 16.15 til kl. 17.45. Disse tider er haltider, de vil sige at dér har vi banerne til rådighed (mindst 2), altså kom lidt før, så I er klar, nybadet og iført badetøj kl. 16.15!!! De dage vi har, er lagt i kalenderen… (vi har også lørdage efter d. 12/01 men de kommer først i kalenderen når vi har sikret os livredderdækning.)

D. 11/11 kl. 10 starter ungdomsafd. sin søndagstræning. Vi løber først en lille tur, derefter har vi cirkeltræning i fitnessrummet. Alle er velkomne til at deltage i løbeturen (forældre, søskende og voksenroere…) men, øvrige medlemmer, vær søde at planlægge jeres brug af  fitnessrummet lidt væk fra disse dage/ tider, qua den begrænsede plads, vi slutter formentlig kl. 11.30.

Jeg har ikke fået bekræftelse på vor gymnastiksal (ungdom), men vi starter formentlig torsdag d. 8/11. Det er på Valdemarskolen fra kl. 20-22. Vi slutter nok lidt før kl. 22 🙂

kh Jørn