Hyggearrangement for ungdomsroere d. 20. – 21. november

Fredag d. 20. november kl. 18 til lørdag d. 21. november kl. 14 arrangerer vi hyggearrangement i roklubben for ungdomsroerne med en masse spændende aktiviteter på programmet.

Aktiviteterne er bl.a. film, bordfodbold, sjove konkurrencer om fredagen og om lørdagen er der bl.a. træning med løb og roning i romaskiner. Der er fællesspisning for roere og forældre/familier fredag aften, ligesom der vil være forplejning for roerne lørdag morgen og middag. Medbring sovepose og liggeunderlag m.v.

Film bliver enten i biografen eller som DVD i roklubben.

Alle ungdomsroere er velkomne til at være med, og vi vil meget gerne have lidt hjælp fra forældre også til madlavningen fredag aften og organisering af aktiviteter lørdag.

Prisen for weekenden bliver 150 kr., hvis vi tager i biografen eller 75 kr, hvis vi i stedet vælger at se film i klubben. Nærmere følger herom. Andre som vil deltage i spisningen fredag aften betaler blot 30 kr.

Tilmelding skal ske til Jan senest d. 15. november på tlf. 42 42 41 80 eller ved træningen.