Sponsorroning på Haraldsted sø d. 9. juni

logo

Ringsted Roklubs ungdomsafdeling holder onsdag d. 9. juni kilometerroning og sponsorroning mellem kl. 18 – 19.30.

Lokale firmaer og personer kan denne dag ved sponsorroningen støtte klubbens aktiviteter ved at tegne et sponsorat hos en ungdomsroer på f.eks. 100 kr. pr. roet kilometer. Roerne vil i den kommende tid komme rundt og besøge virksomheder og forretninger i Ringsted for at tegne sponsorater.

Alle der bakker op om tiltaget hjælper således med at skabe bedre muligheder for idræt og friluftsliv i Ringsted.

Klubbens roere får hver især 1 1/2 time, hvor de i kajak efter eget valg, kan ro så mange kilometer som muligt på Haraldsted sø. Det beløb den enkelte roer tjener ind til klubben, afhænger af det beløb, der med de enkelte sponsorer aftales pr. roet km.

Ved sponsorroningen 2010 ror vi bl.a. økonomiske midler hjem til ungdomskajakker, da vi har haft en stor medlemsfremgang og mangler nyt materiel.

Sponsorroningen er et initiativ som de unge selv har fundet på og sat igang for at hjælpe med at skaffe nyt materiel til RRK.