Åbent hus arrangement 26. maj 2018.

Har du lyst til at dyrke motion eller konkurrencesport på vandet, så har Ringsted Ro- og Kajakklub de bedste rammer at tilbyde på Midtsjælland.

Vi holder åbent hus lørdag 26. maj 2018 kl. 1000-1400, hvor alle er velkomne, unge såvel som ældre. Du skal dog være mindst 10 år gammel. Der er ingen aldersgrænse op ad til. Man kan sagtens dyrke rosport, selvom man er langt over pensionsalderen. Vi starter introduktionsforløb for nye roere umiddelbart efter åbent hus arrangementet, – både for kajakroning og traditionel olympisk roning. Klubben har et stort udvalg af både til alle behov, som gratis stilles til rådighed for medlemmerne. Man kan ro alene eller i både med op til fire roere.

Klubben er beliggende ved Haraldsted Langsø ved dæmningen. Adressen er Ejlstrupvej 160, Ringsted.

Vores trænere og instruktørgruppe glæder sig til at møde jer.