Aktiv i din fritid i august og september ?

100725105606-22Er du 10 – 18 år og vild med idræt på vandet?

Så kom til kajakroning på Haraldsted sø og få masser af sjov motion, nye venner og oplevelser på vandet. Ringsted Roklub har bl.a. polokajakker, børnekajakker, kaproningskajakker og havkajakker.

Ringsted Kommune og Ringsted Roklub inviterer dig i august og september 2010 gennem “Aktiv i din fritid” til at prøve kajak på Haraldsted sø. Kommunen betaler her dit kontingent i op til 2 måneder, hvis du har lyst til at være med.

Læs mere i “Aktiv i din fritid” kataloget, der omdeles på skolerne i august eller ring på tlf. 42 42 41 80.

Om sommeren kan du i Ringsted Roklub:

• Træne og ro flere gange om ugen på Haraldsted sø

• Tage med på ture til andre klubber

• Tage med til stævner rundt omkring i Danmark, hvis du har lyst

Om vinteren kan du være med til:

• Styrketræning

• Konditionstræning

• Løbetræning

• Roning i romaskiner

• Svømning

Du kan som ny interesseret gennem “Aktiv i din fritid” gratis deltage i august og september, men du skal tilmelde dig på forhånd på tlf. 42 42 41 80, inden du møder op første gang.

Træningen er mandage og onsdage kl. 18.30 – 20.30. Første gang på vandet er fra 18/8 2010. Man kan i øvrigt starte alle mandage og onsdage i august og september, men skal blot tilmelde sig inden første gang man møder op.

Du og dine forældre er også velkommen til Ringsted Roklubs åbent-hus arrangement og informationsdag, der afholds tirsdag d. 17/8 kl. 18.

Vel mødt!