Flotte resultater ved DM i ergometerroning

Ringsted Roklub havde 3 deltagere med ved de danske mesterskaber i ergometerroning i Vejle. I U12 klassen var Marcus Toft til start, og i U14 klassen deltog Frederik Pil og Peter Krøll.

Der var første gang, at drengene deltog i et ergometerstævne, men alle klarede sig rigtig godt ved stævnet. Der blev sat flere personlige rekorder, og Marcus Toft roede desuden 2 flotte bronzemedaljer hjem i U12-klassen over 200 meter og 500 meter.

Også Peter Krøll og Frederik Pil gjorde det godt som førsteårs U14-roere.

Med på turen til DM var hjælperne Christian, Jan, Josefine og Benedicte, der sørgede for at alt klappede for roerne. Der var overnatning i Fredericia Kajakklub fredag til lørdag, hvorefter turen tidligt lørdag morgen gik videre til Bryggen i Vejle, hvor stævnet blev afholdt.