PaddleBattle Cup i Ringsted Roklub

Søndag den 19. juni 2011 er Ringsted Roklub vært for et af sommerens mange PaddleBattle Cup børnestævner for nye kajakroere. Det er et sjovt og afslappet stævne, hvor man prøve kræfter med det at deltage i kajakløb. Det vigtigste til PaddleBattle Cup stævnerne er at de unge har det sjovt og får en god oplevelse. Stævnet er for børn og unge i alderen 8-16 år (U10, U12, U14, U16) og disciplinerne vil være statet 4 x 200 m K1, 200 m K2 og 2000 m K1.

Læs mere om PaddleBattle Cup i Ringsted her.

Udover stævnet i Ringsted er det muligt at deltage i PaddleBattle Cup stævner over hele landet. Se invitation her.

Tilmeldingsfrist

Tilmelding for Ringsteds roere sker til Jan ved træningen mandage og onsdage eller på ungdomskajak@gmail.com senest 10 dage før stævnerne.