JOBOPSLAG – FUNDRAISER SØGES

I år har klubben 75 års jubilæum, og derfor kommer der til at være ekstra mange aktiviteter for vores frivillige, ulønnede ledere at tage fat på.

For at sikre at vi i vores iver efter at lave en masse arrangementer ikke overser noget af det vigtigste for klubben – nemlig at skaffe indtægter/sponsorater/støtte fra offentlige institutioner, fonde og erhvervslivet, har vi behov for en ildsjæl som:

–       I samarbejde med bestyrelsen få prioriteret hvad der skal søges til.

–       Med skarpt overblik kan udpege relevante steder at søge om støtte

–       ..og sidste men absolut vigtigst; at få skrevet nogle effektive ansøgninger.

Du behøves ikke fremsende c.v. eller en lang livshistorie hvis du er interesseret. Alt hvad du behøver, er at sende en mail med at du er interesseret til et bestyrelsesmedlem efter eget ønske, eller til claussolmer@hotmail.com

Honoraret for stillingen er fastfast på linje med øvrige frivillige ledere i klubben, og består i særdeles af taknemmelighed fra klubbens medlemmer.