Roinstruktion Voksne

Introduktionsforløbet består af en ugentlig ergometertræning (ro-maskine) i klubbens træningsrum, hvor uddannede instruktører vil forestå motions- og træningsprogrammer.  I ro-maskinen lærer man den indledende ro-teknik, og hvis man vil træne sammen med en makker, har klubben udstyr til at koble to eller flere ergometre sammen, så man også lærer at ro helt synkront. Det er en stor fordel at have prøvet dette, inden man sætter sig i en rigtig robåd sammen med andre roere. Vi har i klubben robåde, hvor der kræves op til 4 roere og en styrmand.

Introduktionen finder sted i klubbens træningsrum på følgende datoer, og man skal bare møde op kl. 1700 en eller flere af dagene:

18. marts kl. 17:00
25. marts kl. 17:00
1. april kl. 17:00
8. april kl. 17:00

Hvis man har spørgsmål til forløbet kan man kontakte Per Bigum på bigum@mail.tele.dk.