Afslutningsfest for ungdomsafdelingen!!!

Lørdag d. 3.-4. nov. holder vi fest i klubhuset med sleep-over. Forældre og søskende er velkomne, hver familie tager en favoritret med som man er parat til at dele med andre og så smage deres favoritter til gengæld. Jeg bager brød, sodavand, øl og vin kan købes til favorable priser. Efter festen tager forældre og søskende under 10 år hjem (søskende over 10 er velkomne til at blive), de store arrangerer et natteløb (vi er tæt på Halloween :-o) og så er der fællessovning i klubhuset (hvis altså nogen kan?!).

Morgenmad og afhentning i løbet af formiddagen…

Husk; varmt tøj+gode sko til natteløb, sovepose, liggeunderlag/luftmadras, sovedyr, penge til sodavand + 20 kr. til morgenmad pr. person der overnatter. Tilmelding på mail; formand@ringstedroklub.dk

kh Jørn