Agersø rundt

Søndag d. 31 maj 2015

Agersø er en dansk ø mellem Storebælt og Smålandsfarvandet.
Agersø – mere en bare en Ø
Agersø er en afsides beliggende ø, væk fra de store turiststrømme, et paradis specielt for dem, der søger afslapning, for familier med børn, vandre- og cykelturister, der gør brug af indkvartering og øens talrige tilbud. Byen lever, men er samtidig et sted, hvor man i fred og ro fred kan nyde at gå rundt og kigge på de hyggelige gamle huse og gadekæret i naturskønne omgivelser. Øen er et hemmeligt tip og et sandt paradis for sejlere og fiskere.
En smuttur til Agersø er mere end “bare” en rotur. Det er en rejse til en anden verden.
Når man kommer til en ø, er der alle muligheder for at sætte en stopper for hverdagens stress og uopmærksomhed. Det er ikke længere nødvendigt at tage stilling til almindelige hverdagsfristelser i form af biografbesøg, gå på burgerbar, købe nye sko, overskue køen i indkøbscentrene. Vi skal bare nyde turen rundt om øen og den storslåen natur.

Tilmelding: På tavle i klubben.

Start: Vi mødes i klubben kl. 0700. Her pakker vi kajakkerne på biler og eventuelt trailer. (Husk gode madpakker og tørt tøj i vandtæt indpakning.)
Vi kører herefter til Stignæs hvor vi starter turen

Slut: Vi forventer at være tilbage i klubben ved kl. 1800 tiden.