Arbejdsdag forår og efterår 2015

Læg lørdag 28. marts 2015 og lørdag 3. oktober 2015 i kalenderen allerede nu. Begge dage 0930-1400.

Vi samler frivillige arbejdshold til både indendørs og udendørs opgaver i klubben. På arbejdsdagen i foråret skal vi bl.a. lægge fliser, male porte og ordne udendørs træværk, herunder bådebroen, og indendørs skal vi rydde op i diverse depotrum, gøre hovedrent i klubhus og male enkelte lofter og vægge.

Husformanden sørger for alle materialer og værktøj samt mad og drikke. I skal blot tilmelde jer arbejdsdagen og møde op med godt humør. Vi kan maksimalt håndtere en arbejdsstyrke på ca. 20 personer efter princippet først til mølle. For tilmelding, – send mig en mail “bigum@mail.tele.dk” og giv mig evt. besked om hvilke opgaver I helst vil løse. Så skal jeg nok sammensætte de rigtige hold.

Per/Husformand