Danmark Padler og Åbent Hus i Ringsted Ro- og Kajakklub 21. maj 2022 – Haraldsted Langesø

I forbindelse med DGI´s og Dansk Kano & Kajak Forbunds kampagne ”Bevæg dig for livet” deltog Ringsted Ro- og Kajakklub og afholdt samtidig Åbent hus.
Vejret stod på solskin. Der kom rigtig mange besøgende. Nogle for at komme på søen andre for at opfriske gamle minder, eller blot nyde det gode vejr sammen med deres børn.
Klubbens kompetente trænere stod klar til introduktion og prøvetur på vandet i kajakker og robåd.
Selvom søen viste sig fra sin ” lidt friske” side fik mange af gæsterne sig en prøvetur.
Robådene var i dagens anledning pyntet med klubbens stander og Dannebrog.
Vinterbaderne fremviste saunaen, og en enkelt vinterbader tog sig en svømmetur til ære for gæsterne, selvom vandet var ”lidt for varmt” til en vinderbader.
Dagen igennem blev der hygget med kaffe/te, kager og pølser på grillen.

Marianne Nyled Jepsen, husformand klubhus alm. drift