Flotte kajakresultater til Ringsted på Bagsværd sø

Ved weekendens Bagsværd Regatta var Ringsted repræsenteret med fire kajakroere i U12, U14 og U16-klassen. Tobias Hyttel stillede op i U12-klassen, Peter Krøll og Frederik Pil var med i U14-klassen og endelig var Simon Sand Kristoffersen med i U16-klassen.

Alle Ringsteds roere gjorde det flot, og det blev også til en lokal medalje, da Peter Krøll og Frederik Pil vandt bronze i toerkajak over 200 meter. Se alle resultaterne her

Det blev alt i alt hyggelig weekend i for roerne og deres familier samt klubbens instruktører. Heldigvis var to gode klubtelte medbragt, da vejret skiftede lystigt mellem sol, regn og hagl… ikke så sommeragtigt!

Christian, Jan og Hans-Erik var holdledere til stævnet. Se de flotte fotos i klubbens fotoalbum her.