Frederikssund Roklub, inviterer hermed til madpakketur

søndag den 26. juli 2009 kl. 09:00

Vi starter med morgenbrød og kaffe, mens der bliver sat bådehold. Hvis vejret tillader det ror vi til Sønderby, hvor vi spiser vores medbragte madpakke m.v. Husk også drikkevarer. Det er en tur på ca. 28 km tur/ retur.

Tilmelding med antal roere, bestilling af morgenbrød og en kontaktperson (husk email og/eller telefonnummer), langtursstyrmænd, og om klubben har mulighed for at tage både med. Hvis der er nogen, der har lyst til at bage en kage, kan man også skrive det i mailen.

Hvis der skal bruges flere både end Frederikssund Roklub råder over (vi har 30 bådpladser) kontakter vi de nærmeste klubber om at medbringe nogle ekstra både. Hvis der skal være bådtransport deles vi om udgiften.

Kom og oplev Roskilde Fjord og få en hyggelig dag sammen med roere fra andre klubber.

Sidste tilmelding er mandag den 20. juli 2009 på email: gtbt@email.dk

Pris: kr. 15 til morgenmad.

Vi håber at se rigtig mange af jer til en rotur på Roskilde fjord.

Mange ro-hilsner fra

Gerd Thorsen