Kajakkursus 2013, 31 August & 1 September

Ringsted Roklub Kajakkursus

Sommer 2013

31 August & 1 September

Frigivelse og EPP 2 kursus i Havkajak eller Turkajak bliver afholdt Lørdag d. 31/8 og Søndag d. 1/9  2013.

Vi starter kl. 10.00, men kaffen er klar allerede kl. 09.30. Vi er færdige ca. kl. 15.00  plus /minus?

Husk en god madpakke og ekstra meget tørt tøj. Se mere information om kursus, indmelding og meget mere på vores hjemmeside: https://www.ringstedroklub.dk/

Tilmelding til undertegnede og det foregår efter først til mølle princippet.

Hvis man på forhånd ved at man vil ro i havkajak eller turkajak, er det lidt lettere for os at fordele vores både.

Det er en god ide at komme ½ time før afgang så der er tid til at hilse på, klæde om og finde udstyr.Man er også meget velkommen til at medbringe egen kajak.

Du er naturligvis altid velkommen til at komme når vi ror på tirsdage og torsdage. På vores hjemmeside kalenderen, kan man se hvornår vi ror af sted.

På klubaftenerne er der som oftest en ro-vagt eller en erfaren som kan hjælpe dig med alle spørgsmål der måtte være.

Det kan anbefales at finde en våddragt at tage med allerede første dag. Så er vandet sjovere.

Våddragter kan indkøbes for meget rimelig og små penge i flere butikker. F.eks. Harald Nyborg, Netto, Aldi, Lidl hvor man nu ser dem.

Dette er ikke et krav, men en god anbefaling da vi skal en del i vandet i forbindelse med redningsøvelser og meget andet.

Vi er nok meget i vandet om søndagen.

Velkommen til klubben og til kurset.

På Kajakudvalgets vegne

Niels Ellekjær