Roafdelingens langtur til Præstø fjord 29-30. maj 2019

Årets første langtur for Ro-afdelingen går til Præstø fjord, hvor vi har fået mulighed for at låne både af Præstø Roklub. Bl.a. er det muligt at låne en firer-coastal, som mange i klubben har udtrykt ønske om at prøve. Vi tager afsted sidst på eftermiddagen 29. maj, og for dem der har lyst kan vi måske nå en kort aftenrotur. Vi overnatter i klubhuset i Præstø (husk liggeunderlag), så vi er klar til en god dags roning fra morgenstunden Kristi himmelfartsdag 30. maj.
Det kommer nok til at koste 50 kr. for bådleje pr. person og 50 kr. for overnatning. Mad og fælleskørsel kommer oveni, og det arrangerer vi i fællesskab, når vi kommer lidt tættere på.

Tilmeldingsfrist er 24. marts. Eventuelle spørgsmål til turen kan rettes til Tommy (Ro-udvalgsformand) eller Per (Næstformand).