Sculler Kursus i Ringsted Roklub

Hej Alle

SÅ er det snart sidste udkald for tilmeldinger til dette kursus., som afholdes  lørdag og søndag den 29-30. juni begge dage er fra kl.10.00 – 17.00

Alle der deltager i dette kursus, bedes indbetale et kursusgebyr på 150,- kr på klubbens konto nr 2520-2551318683

Husk skiftetøj til evt. en tur i vandet 🙂

Vi glæder os til at se jer alle

Peter Rauert Carstens

Til Alle Medlemmer

Der vil blive afholdt Sculler kursus i Ringsted Roklub i weekenden den 29-30 juni.

Prøv at entre og gå fra borde i en sculler, kæntringsøvelser, balance og meget mere.

Lørdag og søndag den 29-30. juni begge dage er fra kl.10.00 – 17.00 eller til vi er er våde, trætte og færdige.

Adgangskrav til dette kursus er, at du er medlem af Ringsted Roklub,  frigivet af en instruktør og har nogen erfaring med 2 åres roning.

Kursus tilmelding til Peter Rauert Carstens via mail prc@dkma.dk, senest tilmelding fredag den. 21 juni

Der er begrænset antal pladser, så princippet først til mølle gælder.

Kurset koster 150,- kr incl morgenmad begge dage.

Evt spørgsmål ring Peter 40170878

Peter Rauert Carstens