Susåtur for alle kajakroere. 30 April 2017. Kom friskt!

Så åbner vi sæsonen 2017 med en tur på Susåen for alle frigivne kajakroere.

Den efterhånden traditionsrige tur starter ved Vrangstrup. Vi ro af åens mange gamle og nye snoninger, læs “styretagsøvelse”,  ned til Tystrup sø. Videre ned over Bavlse sø og slutter i Skelby. Vi plejer at holde frokost ca ½km efter indsejling i Tystrup sø. Så det gør vi nok også denne gang.

Tilmelding: På tavle i klubben. HUSK at der skal medbringes nummerplade for Susåen på turen.

Start: Vi mødes friske i klubben kl. 0700 i klubben. Her pakker vi kajakkerne på biler og eventuelt trailer. (Husk gode madpakker og tørt tøj i vandtæt indpakning.)

Slut: Vi forventer at være tilbage i klubben ved kl. 1800 tiden.

Klubben har nu (10/3-2015) anskaffet 10 nummerplader som fordeles efter “først til mølle”-princippet. Derefter er man selv ansvarlig for at købe/skaffe/organisere en nummer plade til Susåen.

Vigtigt: Husk at pakke grej og mad til turen. Den bliver kun bedre når man har ekstra tørt tøj, super madpakke, “gode sager”, mulighed for varm kakao og så videre med til turen!

Er der spørgsmål eller andet til turen, kan Torben Svendsen (Instruktør) kontaktes. (Kontaktinfo ligger på hjemmesiden).

Kom frisk og få en super dag i klubben.

Mange Hilsener – Torben