Vintertræningen er startet!

Nu hvor sommersæsonen er sluttet, er de nye ungdomsaktiviteter til lands startet op. Træningen omfatter romaskiner (Concept2 og kajakergometer), vægttræning og løbetræning. I fotoalbummet her kan man se billeder fra en af de første træningsgange.

Den faste ugentlige træning med start fra 1/11 2010 bliver fremover: Onsdage kl. 19.15 – 20.30 (cirkeltræning på Valdemarskolen) og lørdage kl. 10-12 i roklubben (vægttræning/løb/romaskiner).

Derudover vil der være svømning på udvalgte lørdage (se svømmeplanen her) og en række andre spændende aktiviteter. Følg med i klubkalenderen her på hjemmesiden.

Sæsonafslutningsarrangement  for ungdomsroere og forældre d. 19/11 – 20/11

Fredag d. 19/11 inviteres alle ungdomsroere og deres forældre til spisning i roklubben 18.00. Vi vil sørge for god mad og hyggelige aktiviteter! Samtidig vil vi snakke lidt om sæsonen 2010 og planerne for 2011. Forældre og søskende er velkomne til spisningen. Prisen pr. person er 50 kr. ved deltagelse i spisningen.

Fra kl. 21.00 er der hyggearrangement med overnatning for ungdomsroerne. Her vil der være udfordringer i bordfodbold, Guitar Hero og andre gode ting og sager (!) – måske til lidt sent ud på aftenen!

Husk sovepose og træningsstøj til indendørs og udendørs brug. Lørdag står vi op og er med til træningen fra kl. 10-12, hvorefter der sluttes af. Prisen for at deltage i overnatningsdelen er 50 kr. pr. person inkl. morgenmad. Tilmelding til ungdomskajak@gmail.com senest d. 10/11.