Sommersjov for 10-18 årige i Ringsted Kommune

Sammen med Ringsted Kommune arrangerer Ringsted Roklub igen i år Sommersjov. Aktiviteterne foregår i august måned. Kom og prøv at ro kajak på Haraldsted sø, og få masser af sjov motion, nye venner og naturoplevelser på vandet. Vi har polokajakker, kaproningskajakker og turkajakker. Du kan være med til gratis kajakroning i august måned med start i uge 32.

• Alder: 10 – 18 år.
  • Sted/adresse: Ringsted Roklub, Ejlstrupvej 160, Ringsted.
  • Dato: Mandage og onsdage i august (uge 32, 33, 34 og 35)
  • Tidspunkt: kl. 18.30 – 20.30
  • Max. deltagerantal: 15
  • Pris for deltageren: Gratis

Tilmeldingsfrist (dato): På e-mail til ungdomskajak@gmail.com 3 dage før første træningsgang. Forældre skal møde op på første træningsgang. Yderligere oplysninger: Du skal være mellem 10 og 18 år. Du skal kunne svømme mindst 350 meter, hvis du er under 12 år og 600 meter, hvis du er over 12 år. Du må ikke lide af sygdomme, hvor du kan risikere at besvime. Husk almindeligt sportstøj, løbesko og skiftetøj.

Vel mødt!