Halloweenfest

Hej Alle ungdommer og forældre.

Fredag d. 30 oktober holder vi den traditionsrige Halloweenfest i ungdomsafdelingen, med forældre- og søskendespisning (!). Søskende, forældre, bedsteforældre (også dem af træ eller pap) er velkomne, ud over mad til det antal personer man selv stiller op med (forstået på den måde, at vi alle har en ret med som bliver sat på et fælles bord, som alle spiser af), medbringer man også egne drikkevarer og gerne en kage til kaffen/teen, som vi sørger for.

Kl. ca. 22 går familien hjem og ungdomsmedlemmerne bliver og overnatter. Vi spiser morgenmad i klubben og dem der vil, kan blive til standerhejsningen kl. 14 (og hvis vejret tillader det, ror vi en tur). Ellers afhentning fra kl. 10.

Vi mødes i klubhuset fra kl. 16, hvor der vil være græskarsnitning og oppyntning, vi spiser kl. 19:00.

Tilmelding senest d. 23/10 til Jørn på tlf. 40840542 (sms) eller jornekblom@gmail.com

kh Jørn