Masters Camp i Ringsted Ro- og Kajakklub 10-12. juni 2022

Den 10.-12. juni 2022 lagde Ringsted Ro- og Kajakklub klubbens faciliteter til rådighed for Masters Camp 2022.
For at kunne deltage i Masters Camp skal deltagerne have lyst til at træne 3-6 gange om ugen og have lyst til at blive bedre. At deltage er en unik lejlighed til at forbedre sin roning, idet deltagerne bliver coachet af trænere, der alle har international erfaring både som roere og trænere.
Roere fra mange forskellige klubber i hele Danmark deltog, i alt ca. 50 personer.
Roere fra Ringsted Ro- og Kajakklub var til stede under hele campen, sørgede for det praktiske, bl.a. åbent værksted og ikke mindst kaffe til de gæstende roere.
På Haraldsted sø kan man næsten altid finde et sted med læ. Det var godt, for på et tidspunkt blev blæsten så stærk, at ro-banerne måtte lægges om til et mere roligt sted på søen. Nogle af roerne var dog tilfredse med at prøve lidt uroligt vejr.
Sidste dag tvang et lille tordenvejr roerne hurtigt i land, men på det tidspunkt var træningen også slut.

Marianne Nyled Jepsen, Husformand, klubhus alm. drift