MØLLEÅENS BLÅ BÅND 2015

Hej Alle  kajakkere i RRKK.

Lørdag d. 26 september afholder Lyngby Kanoklub det traditionsrige; “MØLLEÅENS BLÅ BÅND” for kajakker og kanoer.

Løbet har 3 startsteder og slutter samme sted. Distancerne er:

1. 3 km for U10, U12, U14 samt nystartede i 2015 (alle aldre og køn).
  2. 8 km. for U16, havkajakker samt damer (tur/kap).
  3. 14 km. for U18 og senior.

Tilmelding er bindende og koster 50 kr. for børn (U10, U12, U14) og 100 kr. for øvrige.

Ungdomsafdelingen (Jørn, 40840542/jornekblom@gmail.com) organiserer vor deltagelse, tilmelding til mig, senest d. 16/9 kl. 20., helst på sms eller mail, husk navn og fødselsdato (+ evt. dato for indmeldelse i RRKK).                                                                                                                                                                 Startgebyr indbetales til mig, senest onsdag d. 16 (til ungdomsroning) eller på min konto, nr. 6610 0004798633, jeg skal have pengene til rådighed senest d. 17, kl. 12. for rettidig tilmelding til L.K. (Skulle det glippe, kan man tilmelde sig selv direkte til L.K., inden d. 18, husk at skrive klubbens navn!)

Jeg håber at alle roklubbens kajakkere vil tilmelde sig, løbet er langt mere en folkefest end et race, altså alle er velkomne, uanset størrelse, gørelse og form! Den klub, der gennemfører med flest rettidigt tilmeldte, får en kajak!

Vi organiserer naturligvis transport samt lettere forplejning og ophold, mens vi venter på at alle er kommet i mål, hvor jeg forventer at vi alle hygger os med medbragt mad og drikkelse, inden hjemturen (der kan købes på stedet). Jeg sørger for godt vejr………

Se: http://www.lyngby-kanoklub.dk/ for indbydelse.

Kh. Jørn (40840542/jornekblom@gmail.com)