Susåtur for alle frigivne kajakroere. 19 September Maj 2015.

Vi tager en sensommertur på Susåen for alle frigivne kajakroere. Inclusiv EPP1 roere! 😀

Den efterhånden traditionsrige tur starter ved Vrangstrup. Vi ro af åens mange gamle og nye snoninger, læs “styretagsøvelse”,  ned til Tystrupsø. Videre ned over Bavlse sø og slutter i Skelby. Vi plejer at holde frokost ca ½km efter indsejling i Tystrup sø. Så det gør vi nok også denne gang.

Tilmelding: På tavle i klubben. HUSK at der skal medbringes nummerplade for Susåen på turen.

Start: Vi mødes friske i klubben kl. 08.00. Her pakker vi kajakkerne på biler og eventuelt trailer. (Husk gode madpakker og tørt tøj i vandtæt indpakning.)

Slut: Vi forventer at være tilbage i klubben ved kl. 1800 tiden.

Klubben har nu anskaffet 10 nummerplader som fordeles efter “først til mølle”-princippet. Derefter er du selv ansvarlig for at købe/skaffe/organisere en nummer plade til Susåen.

Tilmeld jer gerne på listen i klubben.

Jeg ser frem til en hyggelig tur med jer.

MVH Torben Svendsen

Til lejlighed er indsat et stemningsbillede fra Tystrup