Polterabend arrangement ved Humlebjerg

polterabend
Efter en kort instruktion og lidt om
Haralsted sø kommer alle på vandet..

Den 5. Juni kl 15 afholdt RRK et polterabend arrangement nede ved Humlebjerg.
Tovholderen på polterabend’en spurgte om RRK kunne stå for et ‘kajak-eventet’. To instruktører sagde ja til at lave en tur, der kunne passe til alle. Humlebjerget blev valgt som mødested.
Vejret var godt – tørt, men med en frisk vind.. dog ikke mere blæsende end at alle deltagerne havde mod på at tage udfordringen med godt humør.Det var nogle ’gæve gutter’ der mødte op – nogle havde prøvet at ro kajak før, men alle var meget grønne.

Efter en kort introduktion kom deltagerne på søen. De fleste holdt sig næsten tørre – gommen tog, som den eneste, en rigtig våd dukkert.

”Det var sjovt”, sagde brudgommen. 😉

Alt i alt et par hyggelige timer. Et lignende arrangement kunne sagtes komme på tale en anden gang.

Frank og René

Efterfølgende har vi hørt, at der måske er et par nye medlemmer på vej til klubben, hvilket jo altid er rart.